piątek, 28 lutego 2014

Przesyłka z czwartku i piątkowe pustki :(

Hejka. Wczoraj był tłusty czwartek, i nie miałem czasu dodać postu. Trzeba było w końcu zjeść sobie co nieco. Ubolewam, że listonosz nie zaszczycił mnie dziś swoją obecnością :( Zobaczcie co dostałem:
- dużo folderów
-mapkę
 i...



i kilka kartek z notesu. No bo po co dawać cały notes :D Przecież można wyrwać kilka kartek i tym sposobem oszczędzić :) No i to tyle jeżeli chodzi o przesyłki. Zaczynam się martwić, gdyż nie otrzymałem jeszcze przesyłki z mydlarni, a kontakt się urwał. Macie pomysł o co chodzi?

Dzisiaj rozpoczął się konkurs Rodzina&Kariera na Facebooku.Może jeszcze zdążycie :)

PS Zbliżamy się do 2000 wyświetleń, a jak na miesiąc 28 dniowy to sporo, cieszę się :P

Tak jak już wspomniałem dzisiaj pustki. Szkoda. No ale jest przynajmniej weekend. Wreszcie odpocznę .... Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Gratki :).
    Też wzięłam udział w konkursie Rodzina & Kariera, bo na studiach potrzebuje pendrive :).
    Dużo osób nawiązuje współpracę z iPerfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam bloga i w podobnym czasie nawiązałam współpracę z tą mydlarnią, również nie mam nadal tej paczki u siebie. Radzę czekać cierpliwie, pewnie dojdzie w przyszłości- z doświadczenia wiem, że na taką paczkę ze współpracy można czekać nawet ponad 3 miesiące. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też przysłali te kilka kartek z notesu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :D Dziś u mnie też pustki. Wczoraj jedna przesyłka, a dziś powrót do niczego. Jutro na głowie mam porządki, ale potem też odpoczynek i wysyłanie maili :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .