środa, 12 lutego 2014

Jeden, ale polecony - Szczecin

Hejka wszystkim. Coś tak słabo w tym tygodniu. Mam na myśli ilość. Jakość jest okej. Dzisiejsza przesyłka bardzo fajna, szkoda że tylko jedna. Szczecin się wysilił ! Dziękuję bardzo. Zobaczcie więc zdjęcie:
-mini przewodnik
-wodne atrakcje Szczecina (taka książeczka )
-plan centrum miasta
-widokówka 2013 :P
-bardzo fajny długopis



A teraz całkiem z innej beczki. Powoli kończą mi się ferie, w poniedziałek do szkoły :(.  Zastanawiałem się co tu dzisiaj porobić i doszedłem do wniosku, że pogram sobie w gry z rodziną.  Czy znacie może grę Agricola lub Osadnicy z Catanu ? Jeżeli nie, to polecam zakupić. Tematyka niektórych ludzi odrzuca, ale gra się świetnie. Jeżeli lubicie gry zarówno planszowe jak i karciane, to polecam też grę UNO, Sabtażysta,  Trucizna, oraz Kameleon. Taka sympatyczna rozgrywka od razu polepsza humor. Przy talii kart UNO, zawsze jest mnóstwo śmiechu. Szczególnie, jeżeli ktoś ma problemy z pamięcią :) Do jutra, może otrzymam mydełka z Mydlarni do testu. Miłego dzionka.

4 komentarze:

  1. Dziękuję i życzę fajnej przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, rowniez dzis otrzymalam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, zbieg okoliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Co do gier karcianych to chciałbym kiedyś kupić sobie zestaw startowy "Dobić dziada" z Jakubem Wędrowyczem :) Bardzo dobrze wspominam też karciankę "Wiochmen rejser" :D

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .