środa, 26 lutego 2014

Tylko książka

Dzieńdoberek. Pewnie zastanawiacie się, dlaczegóż to wczoraj nie było postu. Tym razem nie był to brak czasu, czy lenistwo lecz ... pusta skrzynka :(  Dzisiaj nie jest tak słabiutko, bo moje niebieskie oczy tym razem nie widziały tylko dna skrzynki. Dotarła do mnie przesyłka z UNITED STATES OF AMERICA! Była, czy też raczej jest książka po angielsku pt. "No Longer a Slumdog". Zobaczcie proszę:

Cieszmy się i radujmy, że jest cokolwiek. Szczerze mówiąc, nie spodziewam i nie spodziewałem się dużo po tym tygodniu, gdyż liczba wysłanych maili nie była jakaś oszałamiająca.  Takie darmowe egzemplarze zamówić można tu i tu. Dlaczego podaję adres? Bo jest ogólnodostępny.

Z tego co widziałem, u Was wczoraj też w większości pustki. Szkoda :(
PS Jutro mogę nie mieć czasu na dodani postu, nawet jeżeli coś przyjdzie, mam nadzieję że wybaczycie :)

5 komentarzy:

  1. też zamówiłam te ksiązki ;) oczywiście, że wybaczymy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) No niestety pustka... Wczoraj i dziś :) Ale kurier ma zlecenie i skoro dziś go nie było to może jutro przyjedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O książka:) jak dla mnie super przesyłka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :D Również życzę fajnych przesyłek.
    Moniko, szczerze mówiąc byłem nastawiony do niej sceptycznie, ale opis na okładce jest obiecujący. Zawsze można też podszkolić język .
    Pozdrawiam wszystkich i dzięki że komentujecie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .