niedziela, 16 lutego 2014

Kalendarz Onix

Cześć wszystkim. Dzisiaj dzień dla mnie straszny :( bo skończyły mi się ferie. Wyślę trochę maili, mam nadzieję, że przyniosą skutek. Pochwalę się Wam moim kalendarzem, nie zdobytym za pośrednictwem internetu ! Dostałem go przy wizycie w drukarni. Mianowicie, jest to kalendarz z logo firmy Onix. Zobaczcie sami:

Możecie spróbować napisać do nich. Jestem ciekawy, czy też by przysłali. Warto sprawdzić :)

Od teraz, posty na moim blogu nie będą pojawiać się niestety wcześniej niż po 15:00, a to wszystko przez tą szkołę :P

Wracając do postu z piątku, wiem gdzie możecie zdobyć smyczkę TYSKIE! Mają takie w sklepach Lewiatan. Znajdźcie najbliższy i nie zaszkodzi zapytać. No cóż, kończę już te wywody. Pozdrawiam i zazdroszczę tym, którzy dopiero zaczynają 2-tygodniowy odpoczynek . Do jutra !



2 komentarze:

  1. jak widać niespodziewnie można otrzymać jakiś gadżet ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny i duży trójdzielny kalendarz. Bardzo przydatny :)

    Zapraszam do mnie:
    http://zywlowisko.blogspot.com/2014/02/podawanie-adresow-za-i-przeciw_16.html

    Chciałbym poznać również Twoje stanowisko w tej sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .