piątek, 11 kwietnia 2014

Echo...

"Był piękny dzień, 11 kwietnia 2014 roku. Otworzył drzwi samochodu. Podszedł do skrzynki. Z jego ust zniknął uśmiech. Cichy szept "pusto" odbijał się od ścianek skrzynki... " To nie jest fragment żadnej książki :) To tylko sprawozdanie, z dzisiejszych przesyłek. Tydzień całkiem niezły, ale przydałyby się dziś jakieś koperty.

Czy pamiętacie moją prośbę o KODY KUBUŚ DO GÓRY NOGAMI ? Potrzebne jeszcze 19 kodów a zostało tylko 18 dni 06 godzin 50 minut. Proszę oto link, jeśli ktoś nie czytał http://darmowegadzety-przesylki.blogspot.com/2014/04/maa-prosba.html. Dziękuję za pomoc :)

PS Wcześniej wspominałem o konkursie HARIBO na Facebooku. Czy korzystaliście już z dostępnej tam aplikacji? Pozostały tylko 2 tygodnie, więc spróbujcie swoich sił. MI SIĘ UDAŁO! Wygrałem 3 paczki żelek i koszulkę :) Nie wiem, czy mogę udostępnić na blogu moją pracę konkursową (tzn. uzupełniony przeze mnie komiks), więc lepiej tego nie zrobię, ale możecie ją zobaczyć na profilu HARIBO POLSKA.  Zaczyna się od "Fajny film, ale głowy..."
A tu możecie zobaczyć nagrody, koszulkę można było wybrać, ale jako że w pierwszym etapie zgłosiłem 16 prac, nie pamiętam co wybrałem :D

Pozdrowienia :) Czy u Was skrzynki pełne, czy też przeciwnie? OTO JEST PYTANIE
PS Zapraszam na rozdanie u Moniki, klikajcie w baner i zapiszcie się bo warto!

http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2014/04/zapraszam-na-eco-rozdanie.html

1 komentarz:

  1. Też tak miałem dziś. Dochodzę do skrzynki, otwieram i echo podpowiedziało "mać... mać... mać..." :D Jednak gdy wszedłem do domu to zauważyłem, że Marika zdążyła już odebrać od listonosza paczkę i nie przyznała się do tego nawet :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .