piątek, 4 kwietnia 2014

Środa, Czwartek w piątek :) - 3 przesyłki

Przepraszam, że przez dwa ostatnie dni nie napisałem ani zdania na blogu. Wybaczycie? Nie mam siły na nic :( Jutro odeśpię cały tydzień i wyślę maile. Mam na liście około 150 adresów. Może przejdźmy do przesyłek...
W środę, dostałem tylko makulaturę, nie spisali się :(


Przynajmniej nie było pusto :D

 Dzień później, zastałem całkiem ciekawą kopertę i awizo. Niestety nie była to przesyłka "niestandardowa, której kształt lub wymiar nie pozwala na włożenie jej do skrzynki " lecz polecony list. Dzisiaj ją odebrałem, więc zobaczcie dwie:
Pierwsza była rozerwana,  powoli przywykam :) Lecz tym razem ołówek był złamany :( Nie zobaczycie tego na zdjęciu, bo trochę go wyrównałem. Zawierała : wspomniany już ołówek, długopis, smycz, gazetkę teczkę i dwa foldery w środku.

I ta awizowana. Tylko nie proście o adres, bo naprawdę nie wiem, gdzie napisałem.  :)
- podkładka pod mysz
-zakładka magnetyczna


To chyba na tyle... A co u Was? Miłego weekendu :)

3 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .