wtorek, 22 kwietnia 2014

Skromnie po świętach - 2 przesyłki

Witajcie. Od rana sama negatywne odpowiedzi. Co najmniej 10. W tym kilka z zagranicy. Znacie to uczucie, kiedy czyta się odpowiedź, z nadzieją na zwrot "oczywiście, wyślemy" albo "została do Pana wysłana przesyłka" ? Mam jednak dosyć czytania, jeśli mail zaczyna się od słów "przykro mi, ale", "niestety, nie dysponujemy gadżetami", "nie prowadzimy bezpłatnej wysyłki materiałów promocyjnych", czy też w wypadku zagranicznych odpowiedzi "although", "unfortunately", "We're sorry, but...". No ale cóż...


Dostałem kolejną przesyłkę od NISZCZPRYSZCZ.PL, nie jest to znowu wygrana, tylko kubeczek za dołączenie do "społeczności" :)


A druga, skromniejsza, ale zawiera to co najlepsze :D


Dziękuję wszystkim czytelnikom, dzięki Waszej i użytkowników portalu Tablica.pl (teraz OLX) pomocy, udało mi się uzbierać KODY KUBUŚ DO GÓRY NOGAMI. Kubeczek zamówiony, czekam na realizację zamówienia. Dzięki Wielkie :)

4 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .