piątek, 18 kwietnia 2014

Współpraca MEGAKOSZULKI.PL - RECENZJA


Witam Was dzisiaj już drugi raz. Wyszła rymowanka :) Pisałem o zagadkowej współpracy, czas zdradzić szczegóły:

Podjąłem współpracę z firmą MEGAKOSZULKI.PL. Dziękuję panu Szymonowi za chęci i ekspresową wysyłkę. Odpowiedź otrzymałem w środę w godzinach wieczornych, nadruk i rozmiar koszulki wybrałem wczoraj, a dziś otrzymałem :)  

Postanowiłem równie szybko zamieścić recenzję:

1. O firmie
MegaKoszulki to największy internetowy sklep, w którym znajdziesz tysiące różnych wzorów koszulek. To również najwyższa jakość materiału i nadruku za przystępne pieniądze! Nieustannie reagujemy na potrzeby naszych klientów i najszybciej na rynku wprowadzamy wzory, które odzwierciedlają najnowsze trendy!  

2.Opinie klientów
3. Cena
Koszulka którą wybrałem do przetestowania kosztuje 39,90 zł. Zamówiłem T-shirt ZONK, w kolorze żółtym, w rozmiarze M.
Wysyłkę pokrywa kupujący, a jej koszt wynosi 7 zł. Wszystkie paczki wysyłane są priorytetem.
 ZDJĘCIE OD PRODUCENTA
ZDJĘCIE RZECZYWISTE


 4. Wykonanie
Materiał jest bardzo miły w dotyku. 100% BAWEŁNY. SZWY SĄ WYKONANE DOKŁADNIE I PRECYZYJNIE.

 NADRUK RÓWNIEŻ SPEŁNIA MOJE OCZEKIWANIA W 100%.

5. PODSUMOWANIE

ZALETY
-Koszulka jest bardzo miękka w dotyku, przyjemnie się ją nosi.
-Nadruk wykonano profesjonalnie, jest warty ceny 39,90 zł.
-Wysyłka jest naprawdę szybka. Nie trzeba długo czekać. Odpowiedzi na maile również uzyskuje się szybko.
-Kontakt w 100% sprawny, a przy okazji miły
-Na stronie firmy podane są wszystkie wymiary, co umożliwia dokonanie prawidłowego w kwestii rozmiaru. 
-Oferta jest na tyle szeroka, że nie ma problemu ze znalezieniem dla siebie wspaniałego T-shirt'a

WADY
-Brak

Powierzony mi egzemplarz, uznaję jednak za wadliwy. Z przodu koszulki widoczny jest defekt, w postaci plamki. Ciężko powiedzieć z jakiego powodu powstała, oraz czy część pozostałych produktów może mieć podobne.

 6. RECENZJA WIDEO


7 komentarzy:

  1. Super współpraca :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba trochę za duża ta koszulka ;) a jeśli chodzi o cenę to 47 złotych za t-shirt to moim zdaniem stanowczo przesadzona cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ceny zgadzam się. Nie wypowiadam się jednak jesli chodzi o to, niech każdy oceni sam. Koszulka może wydawać sie duża, ale dla mnie jest w sam raz. Na lato - taka luźna.

      Usuń
  3. Ta koszulka jest super --> http://www.megakoszulki.pl/Pingwiny,2,T-shirt-p2199.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróć też uwagę na to, że można wybrać kolor tej koszulki :)

      Usuń
  4. szajs, nie polecam, promocja firmy

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .