wtorek, 8 kwietnia 2014

Kurier i "awizowana" nagroda :)

Dzisiaj listonosz zawiódł. Skrzynka i paczki są do mnie w drodze. Pewnie teraz analizujecie poprzednie zdanie. Jaka skrzynka w drodze? Tak jak pisałem, zamówiłem nową skrzynkę! Jak przywiozą to pokażę  :) Co do paczek, jest jeden pozytyw. Ale przejdźmy do tego, co dziś sprezentowała mi jedna z drukarni. Jest głównie makulatura.

-pocztówka
 - 5 kartek o różnej gramaturze papieru
 -16 naklejek
 -zawieszka na klamkę

 - 5 teczek





 -48 ulotek
 -9 wizytówek
 -3 kalendarze
 A wszystko to zapakowane w taką kopertę :
I czas na grę, wygraną w konkursie CENEO. Pisałem już o tym. Przyszła wczoraj, poleconym. Nikogo w domu nie było, a skutki tego znacie :) Awizo itd.
Gra jest bardzo ładnie wydana. Grałem raz i albo nie rozumiem do końca zasad, albo jest po prostu nudna. Namieszane zasady. Gra stylizowana na monopol.
1. Zawartość pudełka

 2. Sano pudełko:
3. Plansza od tyłu i od przodu:
Jak się Wam podoba? Jeśli chcecie taką, to możecie zamówić za CENEOPUNKTY w klubie łowców nagród.
Strasznie mi się chce dzisiaj spać, na dworze pada deszcz i świeci słońce. Taka pogoda jeszcze może być... Wolałbym lato :(

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że jutro kolejny kurier z drukarni - tym razem innej. Może być ciekawie... Chcecie adresy do drukarni piszcie w formularzu :)
PS Gracie w Brazilmanii ? Udało mi się wygrać klapki ! Na razie, teoretycznie, mam cały zestaw : klapki, koszulkę i ręcznik. Ciekawe czy z wysyłką będą zwlekać do czerwca, tak jak to głosi regulamin :(
PS 2 Zapraszam Was na konkurs HARIBO, na ich profilu na facebooku. Fajny konkurs i mało nagród !
PS 3 Jeśli macie wrażenie, że ten post się nie skończy, to nadmienię, że jeszcze tylko jeden PS
PS 4 Lecę zobaczyć co u Was, POWODZENIA W PRZESYŁKACH I POZDRAWIAM :)

3 komentarze:

  1. Hehe :) Fajne przesyłki i czekam na skrzynkę :D Pamiętam zdjęcia proponowanej i zastanawiam się czy będzie tak duża czy może jeszcze większa :D
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:) też dostałam kiedyś tą makulaturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Skrzynka trochę inna niż proponowana... ale podobna :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .