wtorek, 1 kwietnia 2014

2 koperty w poniedziełek i 2 we wtorek. Podoba mi się :)


Wczoraj nic nie pisałem, bo miałem dużo pracy. Ale dzisiaj mam "nadwyżkę" czasu, i pokażę Wam co dostałem:

Poniedziałek

1.- magnes
-przypinka



 2. - 2 długopisy
-teczka
-9 ulotek
-smycz



Wtorek:
1.Przyszła z Niemiec i zawierała:
-katalog gadżetów (zanim go obejrzałem, przesyłkę uznałem za bogatą :) W katalogu jest wszystko: od kaloszy, przez kubki, szklanki przez parasole, fartuchy, sztućce aż po termosy, kamizelki, kalkulatory zegarki, maskotki i modele zabawek)
-zapalniczkę z latarką (pokazałem na zdjęciu)
-dwa długopisy, warte według katalogu 6, 50 Euro
- przypinka
-smycz
-otwieracz
-film na DVD



2. Katalogi, zagadki, kodeks (łącznie 5 sztuk) od GDDKA


Oczywiście zapraszam na wymianę adresów. Chciałem też powitać w naszym gronie bloggerkę (nowe słowo) Pamelę.   Dzień dobry Pani :)
Chcę Was też powiadomić o Konkursach!
Warto zwrócić uwagę na konkurs TYMBARK. Wystarczy... pić. Tymbarki, rzecz jasna. Więcej informacji na stronie tymbark. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na temat konkursu, klikajcie w zdjęcie. 

https://www.tymbarkody.pl/

Jest też konkurs, Lay's . Do wygrania taki podobny kartonik:
Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na temat konkursu, klikajcie w zdjęcie.

https://www.facebook.com/Layspl

A co u Państwa ? Może jakieś ciekawe adresy? Piszcie, jeśli chcecie :)
Pozdrawiam, miłego wtorku.
PS Podsyłam ciekawy filmik :) z Włoskiej ( chyba) edycji The Voice Of ....

5 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Konkursami się chyba zainteresuję... Pojadę do marketu i kupię zgrzewkę tymbarków :D Dowiem się tylko na czym polega konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś wygrałam karton Lay'sów :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten karton niestety nie nie należy do mnie :( Gratuluję Tobie i dziękuję :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio mam szczęście do tymbarka :D Fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki: masz kupon na zgrzewkę tymbarków, ale chyba bez kodów - szkoda :( Miała byś pen-drive na starcie :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .