środa, 16 kwietnia 2014

Poniedziałek, Wtorek

Cześć wszystkim. Tak jak wspominałem, calutki poniedziałek i wtorek spędziłem nad książkami. Bez chwili na złapanie oddechu. Dzisiaj, a właściwie jutro zaczynam przerwę świąteczną. 11 DNI WOLNEGO! Szykują się tysiące maili. Takie są plany :) Zobaczymy ile uda się wysłać. W skrzynce nadal brak skrzynki - mówię o tej kupionej. Ciekawe jak długo mam czekać jeszcze na paczkę... Może listonosz czeka na nową...

W poniedziałek tylko jedna, skromna koperta :( Ale pierwsza ramka na zdjęcie w mojej kolekcji :)
-Przypinka
-naklejka
-ramka na zdjęcie
-foldery
-płyta z filmem
Jest to też przesyłka od miasta, położonego 15 km ode mnie.

Wtorek jeszcze skromniejszy... A tu z kolei pierwsza krówka. Niestety już jej nie ma- nie dotrwała do dzisiaj.
-krówka
-smycz
-wskaźnik (?) wiatru
I przykry fakt, mianowicie dzisiaj brak przesyłek :(
Otrzymałem wczoraj bardzo przyjemnego SMS-a, ze strony http://www.niszczpryszcz.pl/.


Wygrałem maskotkę i słodki upominek - cokolwiek to oznacza :)
A co ciekawego u Was? Widzę że do niektórych powoli powraca dobra passa :) Coś mi się wydaje, że teraz moją skrzynkę przyćmią chmury ... :D



3 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .