środa, 9 kwietnia 2014

Zapraszam na rozdanie!

Hejka, pomimo, że dodano post, nie ma mnie jeszcze w domu. Tak dobrze nie ma. Jest to post dodany z automatu. Chciałem Was zaprosić na rozdanie:.

CYTUJĘ TEKST Z BLOGA DZIKUSKI:

 Eco Life jako dystrybutor luksusowych marek Hari Tea , Shoti Maa oraz Couleur Caramel organizuje konkurs
http://swiatdzikuski26.blogspot.com/
Do wygrania herbatki :

 Więcej o herbatkach znajdziecie tu: http://ecoandlife.pl/nasze-marki/shoti-maa/

A teraz co należy zrobić by je wygrać czyli regulamin.
1. Głównym obowiązkiem, który należy spełnić jest polubienie organizatora rozdania/ konkursu czyli Eco Life na ich profilu na FB
https://www.facebook.com/pages/Eco-Life/566343943435925?fref=ts
2. Do wygrania są 4 herbaty ze zdjęć powyżej.
3. Wygrywa 1 osoba- więc nagroda jak widzicie jest warta powalczenia o nią (szczęściarze:P)
4. Nagrodę wysyła organizator konkursu- wysyłka na terenie kraju.
5. Konkurs trwa od 07.04. 2014 do 13.04.2014 włącznie- ze względu małej ilości biorących udział konkurs może się przedłużyć, więc tylko od Was zależy jak długo będzie trwał. NIE CZEKAJCIE ZGŁOŚCIE SIĘ JUŻ DZIŚ BO NAPRAWDĘ WARTO!!!!
6. Regulamin może ulec zmianie..



Wzór zgłoszenia (obowiązkowo):
1. Lubię organizatora Eco Life na fb jako: ............ 3 losy
2. Obserwuję blog http://swiatdzikuski26.blogspot.com/ jako: ................ 2 losy
Dodatkowe losy:
3.  Baner na blogu: Tak/ Nie ..... link............      +2 losy
4. Notka / post o konkursie: Tak/Nie ... link.....    +2losy
+ 2 losy
 To koniec cytatu. Myślę, że nagrody są fajne. Nie piłem jeszcze takich herbat, bardzo fajnie byłoby je wygrać :) Ja spełniłem wszystko, więc gdy dokonam zgłoszenia będę miał maksymalną ilość głosów. Miejmy nadzieję, że dzisiaj będzie kilka paczek. Na pewno jest coś od kuriera, tak jak wczoraj przewidywałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .