środa, 23 kwietnia 2014

Mniej niż zero... o,o,o !

Co tu dużo mówić ... Dzisiejsze przesyłki zilustruję na jednym obrazku:


Zatem idę czynić swą powinność - słać maile na wszystkie kierunki świata, do wszelkich branży na rynku polskim i zagranicznym, spamować skrzynki mailowe urzędom, firmom, posłom i posłankom oraz przetrząsać niepojętą otchłań zwaną INTERNETEM w poszukiwaniu adresów!  Gmail'u - do dzieła!

PS Mam przynajmniej pozytywną odpowiedź od firmy (takiej duuuuużej :D ) z Norwegiii !

1 komentarz:

  1. Dziś też mam pusto. Odebrałem tylko z poczty wczorajszą przesyłkę. No i na razie nie mam kiedy wysyłać maili :/ Dopiero w sobotę znajdę czas

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .