sobota, 5 kwietnia 2014

Mała prośba :)

Witajcie, ten post nie będzie jakiś wielce obszerny. Mam do Was małą prośbę. Zbieram kody z wszystkich soczków Kubuś.
-Kubuś play
-Kubuś waterrr
-Kubuś go
-Kubuś 300 ml
Kody znajdują się przeważnie pod etykietami, pod naklejką, ale tylko na soczkach oznaczonych napisem promocja. Jeżeli macie jakieś kody, to prosiłbym o wysłanie mi ich przez formularz. Oczywiście, jeśli Wy ich nie zbieracie. Kodów potrzebuję jeszcze 25. Poluję chyba na kubek. Podając mi kod, napiszcie z którego wyżej wymienionego produktu on pochodzi, gdyż trzeba to zaznaczyć. W zamian za kody, odwdzięczę się adresami! Jeszcze raz bardzo proszę o taką niecodzienną wymianę :) Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. niestety nue mogę pomóc, nie piję Kubusiów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niestety. Soki pijam rzadko i akurat nie jest to Kubuś. Jakoś nie lubię tego smaku. Czuję później taki chemiczny osad na języku... To nie jest ich najlepsza reklama :D Gdybym jednak miał akurat pod ręką etykietkę z jakiegoś to będę pamiętał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami ma się pod ręką, nawet jedną butelkę, dziękuję za pamięć :)

      Usuń
  3. Heh ja od tymbarka zbieram kody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam gdzieś jeden kod to potem wyślę jak ma pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .